#1 Skrevet Desember 27, 2012 Skal reise kanskje litt framover og da hadde det vært kjekt med sånn en tab. Galaxy Tab 2 er egentlig mest aktuelt, men hvis prisen stemmer kan jeg også kjøpe noe annet utenom Ipad. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 1, 2013 Hva er du villig til å gi for en Galaxy tab 2, hvit? Brukt i 3 dager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 1, 2013 jeg har jo denne for salg,liten og kjekke og dra med på tur http://forum.vacn.no/showthread.php?249854-Samsung-galaxay-S-wifi-5-0-selges 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 1, 2013 Jeg er på jakt etter 10" egentlig. Men skal se på 7" i butikken i morra og skal se på batterietiden. Har min gammel Galaxy Note som er allerede på 5", så din er desverre ikke aktuelt Mr. Lyngdal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 1, 2013 Jeg har bestem meg for å kjøpe Asus sin Transformer istedenfor nå . Da stenger jeg tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...