Anbefalte innlegg

Regner med folk forstår det og tar skikkelig diagnose på verksted før man svir av penger.

Det er nevnt tidligere i tråden om flushing av kasse to ganger og bytting av converter to ganger.

Jeg har ikke nødvendigvis løsningen, jeg prøver bare å forklare nettopp hvorfor det kan være noe så enkelt som motorfester som kan forårsake vibrasjoner. Når det da blir avfeid to ganger er det kanskje ingen vilje eller lyst til diskutere og vurdere en annens positive erfaring. Jeg syntes bare man burde spandere en forklaring før man hagler løs med alt man burde prøve å bytte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nevnt tidligere i tråden om flushing av kasse to ganger og bytting av converter to ganger.

Jeg har ikke nødvendigvis løsningen, jeg prøver bare å forklare nettopp hvorfor det kan være noe så enkelt som motorfester som kan forårsake vibrasjoner. Når det da blir avfeid to ganger er det kanskje ingen vilje eller lyst til diskutere og vurdere en annens positive erfaring. Jeg syntes bare man burde spandere en forklaring før man hagler løs med alt man burde prøve å bytte.

Enig. Vi har alle opplevd og erfart og som nevnt kan det være flere løsninger.

virker som det staret ny tråd på emnet: http://forum.vacn.no/showthread.php?266327-2008-A6-2-7tdi-quattro-automattrøbbel-hard-skifting

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig. Vi har alle opplevd og erfart og som nevnt kan det være flere løsninger.

virker som det staret ny tråd på emnet: http://forum.vacn.no/showthread.php?266327-2008-A6-2-7tdi-quattro-automattrøbbel-hard-skifting

Denne tråden startet jeg for lenge siden, men ingen tok tak i den, fant deretter denne tråden og spurte det samme her. Når jeg slipper gassen og bilen gynger så høres det på turtallet på motoren, tolker det da som at det ikke kan være motorfester, men skal selvfølgelig få det undersøkt. skal i morgen på verksted for oppgradering av software og skal sjekke hvilken olje som ble brukt ved siste flushing.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.