#1 Skrevet Desember 27, 2012 Må demontere rattet på min A4 B5 2000mod da lys hendelen er ødelagt. Noe jeg bør ta hensyn til før jeg demonterer? Med tanke på airbag? Bare ta av batteripolene? Er rattet montert på en stjærne? Blir vanskelig da å få rattet på rett plass igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2012 Rattet er på en stjerne. Vær forsiktig når du napper av airbagen så du ikke ryker ledningen til den. Ellers er det bare å demontere, trenger ikke tenke på å koble av noe strøm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2012 Her er en liten guide på denne jobben: http://www.audiworld.com/tech/elec114.shtml - - - Updated - - - Rattet er på en stjerne. Vær forsiktig når du napper av airbagen så du ikke ryker ledningen til den. Ellers er det bare å demontere, trenger ikke tenke på å koble av noe strøm. Er greit å ta av batteripolene for å være sikker. Dessuten slipper du å få feilkode også om batteriet er av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2012 Ja, man kan hvis man vil. Hehe.. Selv har jeg aldri gjort det på noen av bilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 27, 2012 Takk Tenker med min flaks når det gjelder denne bilen, så plugger jeg av batteri for sikkerhets skyld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...