#1 Skrevet Desember 27, 2012 (endret) Hei, Trenger røret mellom DP og katalysator på A4 B5 sedan. -Terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2012 Jeg har komplett hele eksosen vil helst selge heile komplett da - du kan få det ganske billig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 28, 2012 Akkurat det jeg har lyst på 3/4 A4 eksos liggende i garasjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 28, 2012 Akkurat det jeg har lyst på 3/4 A4 eksos liggende i garasjen Hehe, hva byr du for den delen du vil ha da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 28, 2012 350,- + frakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 28, 2012 Ja, skal se på den i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 29, 2012 Har et helt et liggende her.. 250kr Men det er til 1.8t 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 3, 2013 Trenger fortsatt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 3, 2013 Trenger fortsatt! Skal demontere det i helga, jeg kan poste bilder da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 3, 2013 Skal demontere det i helga, jeg kan poste bilder da Sweet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 14, 2013 Fant du ut av det Stian? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 14, 2013 Nei, men alt skal ver der. Har vert på kurs i helgen og hatt mye å gjør.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 14, 2013 Okei, Begynner å bli slitsomt med bråket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 16, 2013 Jeg har dette på lager - helt nytt, koster veil kr 1250,- (medlemspris er kr 1063,- inkl mva) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 16, 2013 Frister veldig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 19, 2013 Var hull i det som sto på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...