Anbefalte innlegg

Eg har nok brukt liggende. Men må demonteres.

Så er et alternativ om du ikkje finner annet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har nok brukt liggende. Men må demonteres.

Så er et alternativ om du ikkje finner annet.

 

Austrheim er eit stykke å kjøra. Men om det ikkje dukker opp nåke litt nermare er det mulig eg kjøper din.

Kan du sende pris og tlf. nr. på pm til meg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en del som burde vært selvsagt å byttet i en NY når en tar reg reima. Hender at de sprekker eller at kilen knekker, som oftest grunnet bruk av lufttrekker. Du er no uansett heldig som oppdaget dette no, og at den ikke holdt en liten stund helt til du stod i veikanten med rast topp...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en del som burde vært selvsagt å byttet i en NY når en tar reg reima. Hender at de sprekker eller at kilen knekker, som oftest grunnet bruk av lufttrekker. Du er no uansett heldig som oppdaget dette no, og at den ikke holdt en liten stund helt til du stod i veikanten med rast topp...

 

Er faktisk andre gangen dette skjer. Skifta reg. reim i feb-mar ein gang og da skjedde det samme. Brukte luftverktøy då og var litt uforsiktig.

Kjøpte ny av møller og monterte.

 

No skulle eg bruke opp igjen reim, og reimhjul da dette var "nytt". Var obs på reimhjulet og teita meget forsiktig til med luft (som eg har gjort 100vis av ganger siden eg jobber med bil og dette har gått fint). Måtte av igjen med hjulet, var då eg hørte det sprakk.

 

Er vel heller skjelden at kilen knekker så det trur eg går bra.

Bruker vertfall ikkje luft igjen på denne bilen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kilen knekker nok oftere enn du tror, manger som har fått ras mange km etter reg reim bytte uten å skjønne hvorfor. For det kan holde seg på plass en stund, men plutselig... Som du har lært etpar ganger no skal det ikke brukes luft på denne, sparer ikke mye tid på det heller:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har 3 sånne liggende. på askøy. ett forsterket fra 034 og 2 orginale. 92498049 ring hvis du trenger det. 500 for det forsterkede.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.