#1 Skrevet Desember 28, 2012 Som topic sier så lurer jeg på hvilket blandingsforhold dere bruker og ca virketid? Jeg har prøvt Grime Reaper 3 ganger nå med forskjellige blandingsforhold, og jeg ble ikke fornøyd for jeg blandet 5 dl GR med 7 dl vann. I tillegg gikk nesten alt med til en vask, noe jeg synes kansje er litt mye GR per bilvask? Eller? Det skal sies at bilen var svart av skitt, men den er også nylig polert/vokset. Kan jeg bruke svakere blanding og lengre virketid for eksempel? Tar imot alle tips med takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2012 Jeg bruker kun GR fra litt over midt på dørene og opp, under bruker jeg Prickbort. Eneste jeg får bort prikkene osv med! Jeg blander da ca 1/9 med Reapern... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 28, 2012 Bruker Grime Reaper til mye Blander 1:7 for vask inne i dørkarmer, bak tanklokk, rundt emblem osv tar det meste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2013 Kjøp deg SurfexHD neste gang Bland 1/20 om vinteren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...