#1 Skrevet Desember 28, 2012 Selger eit meget pent interiør til Audi 80 Avant. Svart stoff, ikkje sportstoler. Ingen tegn til slitasje. Selger foreløpig kun fram og baksete, dørsider blir beholdt. Har og kupélys og håndtaka som skal være i taket i lysgrå farge. Pris: Tja, starter på 1500 kr/ bud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2012 bagasjeroms deler da??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 28, 2012 Har eit ekstra gulvteppe, kan hende eg har litt deksel og. Har ikkje heilt oversikt så må nesten vente til over helga så eg får sjå kva som ligg igjen når bilen er ferdig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 1, 2013 Her er det eg har til bagasjerom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 5, 2013 Opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 28, 2013 Ingen som vil ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...