Anbefalte innlegg

4.jpg

 

 

5 trinns girkasse med shortshift og sperre, selges. sinter clutch følger med.

hbo 3800!

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til åssen golf er det? Tenker da 1,2 osv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare utveksling som er forskjellig uanett om det er mk1 eller mk2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ikke det jeg tenkte på. Tenkte mere om det var 020 eller 02a eller en annen type

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det 02A så kjøper eg den...

Men siden short shift til 02A er uvanlig så er det nok en 020, men prisen er uansett fin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

6.jpg

 

Er nok 020 ja. vet du om noen som trenger ny kasse så si fra! Er behjelpelig med frakt.

5.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koden står på undersida av clutchhuset på ei flate der. Ser at den har den lille ryggelysbryteren, så jeg øyner håp om at det er en FM/FD, som i så fall i mine øyne er en perfekt partner til en 16V i Einser: ja :.

 

(Er ikke ute etter å kjøpe noen kasse, men dette er mest for oppklaringas og informasjonens skyld. Har selv dekket opp behovet for slike kasser for resten av livet allerede;)).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor holder du till, er intrisert i kassen. Vet du hvilken sperre som sitter i denne,.

Kjell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer også på åssen sperre som sitter i kassa? Og er det 90 eller 100 mm flenser på den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.