#1 Skrevet Desember 28, 2012 Hei Noen som vet om originale LED-skiltlys til A4 B8 sedan er lik i størrelsen som halogen? Ettersom Møller tar bare 175 pr.stk, og bilkomponenter.no tar 199 for adaptere - rabatter, er jo det faktisk billigere enn å kjøpe på megalys f.eks. som tar 590. Og originale lyser mye penere spørr du meg, og helt lovlig! Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2012 Vet ikke helt om jeg forstår spørsmålet, tenker du om pærene er like store? Uansett, om du kjøper OEM så bytter du ut hele innsatsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 28, 2012 Originale led-skiltlys er hele innsatsen, så er det jeg tenker på Så spørsmålet er om halogen-innsatsen er lik led-innsatsen! Han på Møller var veldig usikker på dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 28, 2012 Er litt usikker på hva du spør om. De er jo ikke like, den ene bruker halogen pære, mens den andre er led lys.. Har byttet fra halogen til facelift led innsats på min A4 Allroad. Bilde av led enheten ser du her: http://forum.vacn.no/showthread.php?207756-Bj%F8rns-Audi-A4-allroad-quattro&p=2558286&viewfull=1#post2558286 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 28, 2012 Var egentlig det her jeg var ute etter ja! Takk At jeg kan kjøpe originale led-skiltlys, for de er vel helkapsla. Bare at jeg ikke må gjøre noen tilpassninger foruten om en overgang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 28, 2012 Aha da skjønner jeg. Størrelsesmessig er de like ja, bare innmaten som er forskjellig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 29, 2012 Takk for svar! Da blir det en tur inn til Møller i nærmeste fremtid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...