#1 Skrevet Desember 28, 2012 Hei Noen som har spacere liggende i dim 5x112 Ser helst at de er skrudde og at de er enten 20mm eller 25mm! Har du noen så pm på inbox eller her på tråden Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2012 Eg har, skrudde 20mm H&R spacere. 2 stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2012 Okay! boltane bra? Kor mykje skal du ha? ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 22, 2013 Trenger fortsatt! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2013 Ingen som har spacere liggende?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 28, 2013 Hei.Jeg har.2cm tror jeg.Men aner ikke hva jeg kan få for noe sånt? Mvh Kjetil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 28, 2013 Fekk du bilda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 29, 2013 Jepp tar ditt kim, no mangla eg berre eit sett til med 20mm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...