#1 Skrevet Desember 28, 2012 Hva bruker folk av dempere og fjærer til 80/90 quattro og URquattro? Jeg har en -83 80 quattro som trenger noen nye fjærer og dempere, men skulle helst hatt høydejusterbart, da jeg trenger litt ekstra bakkeklaring til litt hasardiøs vinterkjøring. Jeg skal IKKE bygge om til S2 understell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2012 Etter å ha sett gjennom tråden på bilen din ser jeg at du liker å smi ting sjøl Hadde jeg vært deg ville jeg gått for 2bennett selbygger coiloverkit, hadde dette på min forige Rasabil.. Vil også anbefale deg å bruke bilsteindemperne de tilbyr til det settet i stedet for koni.. Leste ikke noe om hvilke bremser du kjører på? Om du går for dette burde du bygge på fjærbein fra en tidlig type 89 Audi 80, disse er av den typen hele typen slike som du har, men du kan lettere gjøre en enkel bremseoppgradering da S2 calippere passer rett på disse beina.. http://2bennett.com/body_4000_.html Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2012 Planen er å bruke så mye originale deler som mulig. Jeg skal ikke bruke bilen til banekjøring, så jeg trenger ikke noen oppgradering av bremsene. Hvordan er det å bestille i fra disse karene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2012 Du får bygget coilovers på fjærbena dine av KW og H&R, men de leverer ikke med TÜV godkjenning på de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 30, 2012 Vet du hvor mye de tar for en slik operasjon? Noen forhandlere i Norge som kan ordne dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 30, 2012 Er noen år siden eg fikk pris, men ville vel endt på 11-12k, da må en sende inn fjærbeina for ombygging og. Hos KW kunne eg deale direkte med forhandler i Tyskland, hos H&R ble eg henvendt til norsk distrubitør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 30, 2012 Om H&R forsatt bygger om for denne årsmodellen så kan jeg hjelpe deg. skal sjekke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 2, 2013 Kan få H&R til å bygge om dine fjerbein framme og bak. Pris ca 13-14000.- for standard Monotube spec evt så kan de også bygge som til club spec etc etc der vil kostnadene fort øke i takt med ønsker. Siden disse ikke er lager vare for H&R så er det dine bein som må bygges om, de må sendes ned først. Leverings tid ca 2 mnd med forsendelse opp og ned. Ta kontakt om du ønsker mere info etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...