#1 Skrevet Mai 6, 2005 Hei! Noen som har erfaring med Weitec senkefjærene som NBS selger? Siger disse i dunge på kort tid? Skal ha et 35mm på A6 98mod avant største faren for meg er at ikke bilen blir lavere bak en foran! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2005 Hadde weitec på Corren min, var dog ikke jeg som monterte. Bilen hadde hatt fjærene i to år når jeg kjøpte den. I papirene sto det at den var senket 40mm, men det er den laveste Corren jeg har sett i levende live. Flere sverget på at den måtte være senket det dobbelte. Ikke hadde jeg montert noe ekstra styling heller.. Men stiv var den iaffal. Omtrent som å kjøre gocart og kan ikke sammenlignes med Jamex feks. Når jeg trengte papirer på senkesettet sendte jeg en mail til Weitec i Tyskland som sendte meg alt jeg trengte pr mail. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2005 hm var det jeg var redd for! da blir det nok HR eller Eibach! Takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...