#1 Skrevet Desember 29, 2012 (endret) Hei! Lurer på hva den delen her heter? Ringet rundt med rød ring Om noen kan hjelpe hadde det vært flott klikk for større bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2012 vacumpumpe/magnetventil. Denne går fra kullfilter til innsug. Den har til oppgave å lede bensindampen/gassen som oppstår og føre den til forbrenningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2012 OKay! For den tikker noe grusomt? Er det riktig? Plutselig tikker den moderat. så øker den hastigheten noe grusomt. Er det riktig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2012 Jada det er helt vanlig og riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 29, 2012 OKay Tusen takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 29, 2012 Min tikker også noe voldsomt, men helt normalt selv om personer som går forbi stirrer noe fælt på panseret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 29, 2012 Godt å høre min ikke er den eneste Min har gått 351 i tillegg. Så redd det var noe som var på vei til å skje. Så nå når jeg fikk identifisert hvor tikkingen kom ifra, så pustet jeg litt letta ut:) Spent på å se hvor langt den går ) Min tikker også noe voldsomt, men helt normalt selv om personer som går forbi stirrer noe fælt på panseret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 29, 2012 hehe, ligger ikke så langt bak deg, 333k km, må bytte oljepumpen nå straks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 29, 2012 Se hvem som går lengst da ) Hvordan vet man den er på tide å byttes? hehe, ligger ikke så langt bak deg, 333k km, må bytte oljepumpen nå straks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 29, 2012 Det begynner og blinke i dashborde tilstadighet og manglende oljetrykk... Og muligens kakkling... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 29, 2012 Okay Da får jeg holde utkikk Dyr affære det eller? Det begynner og blinke i dashborde tilstadighet og manglende oljetrykk... Og muligens kakkling... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...