Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg fikk tak i en billig & ny orginal vortex tak spoiler til Touaregen min fra en VW forhandler i USA. Etter lang ventetid kom den rett før jul i posten. Desverre ble den sendt i orginalpakken slik at den har bevegd litt på seg under transporten fra USPS. Resultatet var at det er knekt av to små biter i ene enden på spoileren. Det er veldig "fine" brudd, men er usikker på om det er mulig å lime disse på igjen, eller om dette blir for svakt? Spoileren er i "ABS Kunststoff" såvidt jeg har funnet ut.

 

mvh

 

Rune

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo bare å gi det et forsøk. Om du limer med tec7, får presset det skikkelig sammen, så kan jeg garantere at det ikke er limet som skal være problemet ihvertfall. Så er det jo bare å pusse, dra noen runder med fyller og pusse mere, også lakke den, så burde det ikke være synlig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Tune her, prøv og kjør over med trans7 (gjennomsiktig tec7)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville heller satsa på 2komponent plastlim eller karosserilim...relekta eller 3m er å foretrekke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trans7 ville jeg ikke brukt. Det er ikke fullt så kraftig som tec7. Men selvsagt, 2k plastlim er vel bedre enn tec7 og

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for innspill. Skal se hva jeg får tak i over nyttår og gjøre et forsøk :D

 

Rune

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.