#1 Skrevet Desember 30, 2012 (endret) 4 stk. 18" org. felger vurderes solgt. felgene er proff pulverlakkert hos Opems i en mørkere farge enn org. 1 felg har noe merker, de 3 andre felgene er lakkering strøken. 1 eller flere av felgene har noe kast i seg og er derfor jeg selger. hvor mye eller hvor mange felger vet jeg ikke. er ingen skader på felgene. har vært til oppretting to ganger hos dekkmann i oslo. men er ikke bra. selges HBO 4000,- bilder kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2013 Er det vinterdekk på de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2013 kun felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 2, 2013 Hva er innpress? Er du interriseet i bytte? Evnt hvor holder du til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 2, 2013 Er vel 20 hvis jeg ikke tar helt feil. Eidsvoll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 2, 2013 Er vel 20 hvis jeg ikke tar helt feil. Eidsvoll Hvis det er originale RS4-felger, så er innpresset helt riktig 20, ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 21, 2013 Hvor mye kast er det i felgene? Må de fikses før de kan brukes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 21, 2013 vanskelig spørsmål. har som sagt vært til oppretting to ganger. men jeg er superpetimeter da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 13, 2013 Kan vurdere de for 2000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 4, 2014 Lurer på hvordan disse hadde sett ut på Passat 3b. Med tanke på et 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 4, 2014 bor jo ikke veldig langt unna. får si fra hvis du vil prøve en felg på bilen... felgene er uten dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 18, 2014 opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...