#1 Skrevet Desember 30, 2012 Hei Er det noen her som veit om en Audi 100 framfanger passer rett på en Audi A6 C4? Mvh Olav G. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2012 (endret) Da må du fjerne festebrakettene som sitter bak fangeren. Forskjellen på 100 og A6 er at på 100 festes fangeren ovenpå med bolter. På A6 fester du den med umbrakoskruer nedenifra i festebrakettene. Men ja, det går. Følg denne linken for å se hvilke deler som passer overens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2012 Tusen takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2012 Du veit ikke om man får kjøpt tåkelys som kan monteres i frontfanger på A6 C4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 30, 2012 Du veit ikke om man får kjøpt tåkelys som kan monteres i frontfanger på A6 C4? Da må du modifisere fra Audi 100 tåkelys. Er en på bilforumet.no som har gjort det. På de fleste A6 sitter tåkelysa innebygd i hovedlyskasteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 30, 2012 a må du modifisere fra Audi 100 tåkelys. Er en på bilforumet.no som har gjort det.På de fleste A6 sitter tåkelysa innebygd i hovedlyskasteren. Åjaa, ja det kan jeg jo kikke på. Veit du hva han heter? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 30, 2012 jeg monterte det på min. Kjøpte noen billige og greie på ebay som passet i formen på de nederste grillene i fangeren. Man må kappe hull med dremel, samt lage noen braketter for feste. Slik ble det seèende ut : Den midterste bryteren er "ny". Kjøpt på ebay den og. Original med grønt lys inni når man trykker på. Tilsvarende originalen : Or selvsagt måtte relèet plasseres i boksen sammen med de andre. Det skal tross alt se bra ut! Kjøpt på biltema forresten : Slik ser de ut : Og her er et bilde med gule lamper. Jeg kjøpte et sett med gule, og et med hvite for nyskjerrighetens skyld Her er linker til hvite og gule lamper : http://www.ebay.com/itm/Universal-Fog-Light-Spot-Lamp-Clear-Lenses-H3-12V-55W-2-DLAA-LH-RH-/110947013928?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item19d4f51528&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/Universal-Fog-Light-Spot-Lamp-H3-12V-55W-Yellow-2-Dlaa-Adjust-Front-Fit-Car-/270963991796?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3f16b664f4&vxp=mtr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 30, 2012 Tusen takk! Dette var til stor hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 4, 2013 Hvordan fungerer den bryteren? Vurder noe ekstralys selv etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 4, 2013 Slik: http://www.s2central.net/S2_Schematics/C/C01-18.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 24, 2013 Tusen takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 24, 2013 Ja ser man det. Var litt kobling fram og tilbake for å koble den opp. Tror jeg hentet strøm fra noen andre knapper baki der Men ble ganske fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 27, 2013 Tøft med Audi 100 C4 tåkelys å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...