Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg kjøpte bilen brukt (120k km) august 2011, og etter dette har lakken løsnet i kanten ved skiltet på bakluken.

Nevnte dette på service hos Møller i Horten, men de mener dette kommer fra skiltplaten. Bilen har tidligere vært taxi, så det er mulig at det har hengt et eller annet på undersiden av skiltplaten tidligere?

 

I og med at Passat sliter med sinkslipp, trenger jeg litt argumenter for å krangle meg til reparasjon av dette, håper på svar og gode råd fra dere her inne!

 

IMG_0020.jpg

IMG_0019.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ligner på en gnisseskade, det bør du ta opp med de du kjøpte bilen av. Jeg fikk lakkert bakluka på min 2007 Passat ifjor, pga rust bak lyktene, et kjent problem som har utvidet garanti. Det fikset også en liten sinkslipp som var utenfor dato :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du har grav på å få det der fiksa av bilselgern? så lenge du har garanti på bilen eller selgeren har sagt det ikke hva rust på den, og dem har dekket over det med lakk eller polering så du ikke såg det når du kjøpte bilen? da har du retten på din side dem må bare fikkse det opp igjen?. jeg hadde samme problem med en golf, da måtte selgeren lakkere opp att helle bakenden på bilen, som dem betalte får. er bare å klage det og du kan snakke med forbrukerrådet? så får du også hjelp der? men snakk med selger først? så sier du bare att du går til fårbrukerrådet om dem ikke fikser det. da tar dem saken før det går så langt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Takk for svar så langt! Jeg skal sende bildene inn til forhandleren jeg kjøpte bilen av, for dette var da evt veldig pent "lakkert over" da jeg kjøpte bilen. Hva er det evt som kan ha ligget inntil her? Synes det er veldig merkelig sted å få rust på. Vår bil nr 2 har kjørt nesten 370k km siden 2001 uten at det er antydning til noe som helst på sånne steder. Hjulbuer derimot får litt juling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok sikkert slitasje er jo ikke så mye som kan ha stått der å gnisa blir jo ikke rust av ei skilplate, om ikke noen har drevet med noe merklig ting der da? er nok bare å få det fiksa med selger hab har nok ikke mye han sku sakt i den sak? kanskje dårlig vask og vedlikehold av bilen. best du tar en ortlig titt på resten av bilen og? se om du finner noe mere så kan du ta. det samtidlig når du først holder på da?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.