#1 Skrevet Desember 30, 2012 (endret) 1997 Golf gti Color Concept 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2012 Har den ABS styreenhet under baksete med dele nr 1h0 907 379 D ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2012 Har den ABS styreenhet under baksete med dele nr 1h0 907 379 D ? denne har vel ikke abs tror jeg, men har 3 andre huggebiler med abs, så kan sjekke. Sitter ikke hjernen på passajergulv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2012 Det hadde vært topp om du kunne sjekke de andre bilen.På venton 95 mod satt den under baksete i allefall,og vil tro at det er samme abs styreenhet som går igjen på golf.Skal til min x-vento som en kompis har kjøpt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2013 Det hadde vært topp om du kunne sjekke de andre bilen.På venton 95 mod satt den under baksete i allefall,og vil tro at det er samme abs styreenhet som går igjen på golf.Skal til min x-vento som en kompis har kjøpt. Fant ingen med riktig bokstav i slutten av delenr. desverre. Siste sjans for deler, kjøres straks til skroting ! RING 90732466 eller pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...