18'' felger til 4x108 boltsirkel (audi 80) Hvor finne?

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Skal ha meg noen enkle billige 18'' felger til 80'en til sommern, er vanlig tdi me fwd.

Men etter og ha søkt rundtom så er det svææært dårlig utvalg virker det som!

Fant noen eg kunne tenkt meg, men dem ble bare levere i et 25, Går det? Vet at rundt 35 et er optimalt. (18x7,5'')

 

Ellers vet dere om sider eller plasser dem selger mer slikt, både i inn og utland? Skrik gjerne også ut om dere har noe liganes..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ford bruker 4x108. Ville sjekka opp Ford forums.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ford bruker 4x108. Ville sjekka opp Ford forums.

 

Fordene bruker generelt sett M12 bolter, da blir det fort litt trangt med Audi's M14.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordene bruker generelt sett M12 bolter, da blir det fort litt trangt med Audi's M14.

 

Har kommet noe nytt på markedet nå Per!

 

Bormaskin. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt om den, Ole. Men trodde ikke det var bare-bare å borre opp uten å føkke ting til...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får i alle fall Keskin KT-1 og Ronal Aero i 18" med 4/108-boltsirkel. Begge fås hos Parts and retards her i landet.

 

Aller billigst blir det vel å smøre seg med litt tolmodighet og søke på Ford, Peugeot, OZ osv. på finn. Med litt flaks dukker det opp et sett OZ Superturismo eller Chrono evolutione i ønsket størrelse med det første;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går sikkert an å bruke Peugoet-felger, men de har 10 mm feil innpress, de bruker et25 mot Audiens anbefalte et35. Tror trådstarter nevnte at han fant felger med dette innpresset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ASA 18" på min 80 B4, så er nok bare å lete...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

18" ser vanskelig ut. Men Superdekk har Mega-cup 17" til Audi 4x108. Billige og solide med lekkert retrodesign.

 

Mega_Copera.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går sikkert an å bruke Peugoet-felger, men de har 10 mm feil innpress, de bruker et25 mot Audiens anbefalte et35. Tror trådstarter nevnte at han fant felger med dette innpresset.

 

Så dette og skjønte det. Men det er utrolig hva folk bruker på bilene sine. Om en kar skriver på Finn at han har brukt felgene han har til salgs på en Peugeot - uavhengig av om de har egnet ET til denne bilen eller ei - så vil han/hun som er ute etter felger med den boltsirkelen få treff på søket, men må dog selv lese seg til om felgene egner seg til sin egen bil;). Selv kjøpte jeg for noen år siden 16" OZ Superturismo som i annonsa var til Ford Focus. Ikke ett sted i annonsa stod det at dette var OZ-felger, så at jeg i de hele tatt fant de var et resultat av at jeg søkte på andre kriterier enn det helt åpenbare. Men felgene hadde som forventet ønsket ET og funka jo fint som snus under B4'en, de:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oisann, her var det komt mange svar gitt! OZ superturismo hadde vert fint under buene på denne! På forje 80en hadde eg akuratt slike felger som en lenger her oppe viser, me et 37 mener eg... Så ser vel fram til og få tak i noe litt annnerledes en det, hehe.

Syntes og at 17'' blir for lite me 60/40 senk. 17 hadde vert rått me skamsenk og litt annerledes profil på dekka da!

 

Men får ta og smøre meg me tolmodighet og lete, noke må det bli ivertfall!

 

Takker for supre svar!:) Bare og komme me flere innspill om dere har :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.