#1 Skrevet Desember 31, 2012 (endret) Noen som veit kva deler eg trenger for og montere ein nyere front på denne? Den fram til 2009 er vel ganske lik . fra der og fram er det både lykter og fanger som må til, eller er det enda meir? Er ute etter dei delene eg trenger vist noen har , send pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 19, 2013 Bump!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2013 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=37372431&FINNBOX_ENABLED=true&spidEnabled=true Kan vel være det enda ikke er solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2013 (endret) Dette er det mange andre som har undersøkt tidligere. Det finnes normalt to måter å få single frame på: Ved bruk av originale deler, og ved bruk av uoriginale deler. Prisforskjellen er STOR, men det samme er looken spør du meg. Ved å kjøpe nye originale deler, så kan du regne ca 75-80k i deler etter hva jeg husker. Dersom du trenger, så har jeg full deleliste på dette om du vurderer dette. Komplett deleliste ligger vedlagt (jeg har strøket ut det som ikke gjaldt for meg den gang jeg vurderte dette). A8_retrofitting_Single_Frame_front_parts_list.pdf Vurderer du å kjøpe uoriginale deler, så kjøper du kun en Hofele støtfanger. Personlig vil jeg heller anbefale deg å selge den bilen du har i dag, og heller kjøpe deg en bil som allerede har Single frame front. Det er mer fornuftig økonomisk sett. Du kan forresten få kjøpt min :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...