#1 Skrevet Desember 31, 2012 har akkurat bytta vifte og varmeregister på a6'n,men etter jeg skifta det og montert sammen igjen så får jeg ikke varme i anlegget samma hva jeg gjør,kjøleveska går fint gjennom registeret og motor kommer fort opp i driftstemperatur,er bare kald luft uansett hva jeg gjør eller trykker på på klimaen,kan ikke høre spjeldene gå lenger,det gjorde jeg før jeg demonterte og skifta.har dobbeltsjekket at jeg ikke har glemt noen kontakter og har sjekket sikringer og de ser ut til å være hele. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 1, 2013 Har du fått alle spjeldene på rett plass? Sist jeg delte en slik boks så oppdaget jeg at det er lett å ikke treffe hølet på noen av de. Alle overførings stag er montert å på rett plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 1, 2013 Ja vi var nøye med det da vi satte sammen.det er ingen sv spjeldene som gr,ikke den store klaffen på resirklufta heller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 1, 2013 Da må du sjekke at klimatronicen fungerer. Har du tilgang til vag com? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 1, 2013 Eller sjekk feilmeldinger direkte på klimaen, se på nordicaudi eller en av de 'tusen' andre trådene her som omhandler dette.. (Er bare kjapt innom nå..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 1, 2013 Sjekka at det går vann igjennom registeret da? Åpne slangene inn og ut fra varmeregisteret,eventuelt kjenn om begge slangene er varme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 1, 2013 Det går vann gjennom registeret ja,og slangene er varme.batteriet var avkobla hele tiden mens arbeidet pågikk.var inne på klimaen og det kom opp noen koder ja såvidt jeg kunne se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...