#1 Skrevet Januar 1, 2013 (endret) ...gitt bort... Har en AEB topp topp som gis bort. mangler noen ventiler/løftere, men ellers komplett med kammaksler. Toppen takket for seg etter at det ble blåst litt høyt trykk. Bilder kommer. Befinner seg i Bærum, sendes ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 1, 2013 (endret) Har også en basskasse som gis bort. Membrane til elementet (cerwin vega) er ødelagt, så denne er ubruklig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2013 Kan denne fikses så henter jeg denne - - - Updated - - - Kan denne fikses så henter jeg denne toppen altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2013 Alt kan fikses, jeg har ikke utstyr eller kompetanse, men burde være mulig å sveise den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 2, 2013 Alt kan fikses, jeg har ikke utstyr eller kompetanse, men burde være mulig å sveise den. Åja så ikke det hakket som var der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 2, 2013 jeg tar'n jeg=) kan hente den etterpå. sender du meg en PM med nr og adresse, så kan jeg være der rundt 7 tiden vis det skulle passe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 9, 2013 toppen er gitt bort, men har fortstt en basskasse om noen trenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...