felger til Jetta mk2 kjøpes. (HAR KJØPT!)

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Da jeg har jeg kjøpt meg en 87mod Jetta Mk2 så da trengs naturligvis noen nye felger til våren.

er egentlig på utkikk etter noen kant felger med polert kant, men alt er egentlig av interesse, ATS spesielt.

nå aner jeg ikke hva ET osv skal være på disse bilene men den har standard hjulbuer så noe som går greit ut mot kanten hadde vært fint.

Så bare og komme med hva dere har :)

 

Helst 15 eller 16"

 

Pris får vi se på, kommer litt an på om er med/uten dekk osv, men er ikke på utkikk etter dyre kultfelger

Ca maks pris 6000kr m/dekk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen er ikke ille den, pene felger også men tror hvitt senter går litt imot planene mine slik de er i dag da jeg egentlig tenkte mørke felger med soting ellers på bilen, evt blanke felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Ronal LS 7,5 x 15 ET 25 m 195/45 Pirelli dekk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, pris og tilstand på de da ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er tilnærmet strøkne og dekkene er svært bra. Et lite sår på en felg. Sitter på en MK1 Pirelli GTI. Har gått lite. Pris synes jeg er vanskelig. Du kan jo komme med et forslag.

Jeg kan også nås på mobil 90863995.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er tilnærmet strøkne og dekkene er svært bra. Et lite sår på en felg. Sitter på en MK1 Pirelli GTI. Har gått lite. Pris synes jeg er vanskelig. Du kan jo komme med et forslag.

Jeg kan også nås på mobil 90863995.

 

Heisann.

 

Beklager men fikk et bra tilbud på nye Ronal Turbo R10 felger, så ser ikke lenger etter felger.

Men lykke til med evt salg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.