#1 Skrevet Januar 1, 2013 Hei, trenger å kjøpe hjerne til AAN og hallgiver. Dette haster litt, evt om noen i Ålesundsområdet har en hjerne å låne ut en dag så jeg får testet den. Mvh Michal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2013 jeg har i moss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2013 Hei, har hallgiver trenger du fremdeles? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2013 Jeg trenger hallgiver for montering i front. 95212973 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2013 har hjerne. Lillehammer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 2, 2013 Har skaffet begge deler så trenger ikke lengre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...