Anbefalte innlegg

Selger min audi 90 2.3 20v en God motor

Prosjekt/delebil

Bilen står halvveis i deler intriør ikke montert og motor må kobles til starter og reimer og vakum slanger.

 

Lakkert frontfanger side sjermer og panser, motoren skal vere i god stand og gir kasse startet og gåt før den vart satt inn i denne bilen. masse reserve deler til bilen har også s2 skiver og kalibter framme+++++. Må Bort!!! Gi Bud.

 

Pris ca 7000.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tlf 93812995:)

 

 

 

 

10252743_720x0.jpg

 

10252746_720x0.jpg

10252747_720x0.jpg

10252744_720x0.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Norsk bil? Hvor langt har den gått? Lenge siden motor har vært startet og gått?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, bilen har stått 1-2 i garasje det var ikke lenge sia jeg kjøpte den selv for og ta den på veien, men fikk for lite tid og plass for og hold på med.

så jeg må bare kvitt meg med den. bilen er ikke trimmet men den er enkel og trimme. det som æ veit må gjøres det er å puss skiver bremsene henger, koble til radiator, eksos er halveis montert, til midten av bilen. mangle vel noe av el- nettet og hele vakum systeme. men det er mye enklere hvis du klare og ring mæ på 93812995. veldig lite rust på karosseriet, under bil er det overflatisk. bilen har gått 316 700. motor har gått 250 000.

men bilen er godt tatt vare på som æ huske e itj det nå bulk eller rust. alt av delene ligg i kasser som jeg fikk fortalt. har ikke sett noe spesielt på bilen det var egentlig jeg og en kompis som skull få bilen på veien men har skal jobb i militæret og da er det ikke noe jeg har kompetanse eller my erfaring til og hold på med. det står på vinter dekk som e kansje 1 sesong igjen på. norsk bil ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

quattro ja, det e installert en modul som gjør til at diff på bak akselen ikke bli kobla av i 30 eller 60kmt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.