#1 Skrevet Januar 2, 2013 Har 8 stk 17" bolero liggende å slenge. Det er sprekk i fire av dem og fire har vell fått rødt lakkstøv på seg Selger alle 8 for 1000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2013 Er de som har fått rødt lakkstøv på seg i OK stand? Dvs. hele og rette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2013 Det er tre av dem som har sprekk mener jeg å huske Du får ta deg en tur å se i steden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2013 Det er tre av dem som har sprekk mener jeg å huske Du får ta deg en tur å se i steden Kan kanskje være like greit det , men ikke idag, da tror jeg det kan være jeg må bytte andre ting på bilen så glatt som det er.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 2, 2013 Bare å si ifra når du har tid det. Er i verkstedet hver dag uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 4, 2013 Blir du ikke kvitt de med sprekk Simon , kan jeg ta dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 4, 2013 Blir du ikke kvitt de med sprekk Simon , kan jeg ta dem Det er greit ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 5, 2013 Er disse solgt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...