#1 Skrevet Januar 2, 2013 (endret) Har en liten samling med runde ting å selge: Nokian Hakka 7 piggdekk i dim 225/45-17", nye i høst da de fulgte med nybilen så er knapt brukt i det hele tatt. Fantastiske gode dekk på all slags føre, helt rå vinterdekk! KUN DEKK! Felgene er ikke til salgs KUN DEKK! Felgene er ikke til salgs Pris: 6.000,- VW Mallory 18" med Bridgestone 225/40-18" dekk. Alt nytt i høst det også, de satt på bilen ved nybilkjøpet i høst. Disse er også knapt brukt! Pris: 10.000kr Prisene vil jeg ikke fire så mye på da jeg mener dette er innenfor "markedspris" men så klart jeg er åpen for bud, men de bør være oppegående Alt ligger i Akershus. Frakt må kjøper betale og ordne, men ta kontakt så kanskje vi blir enige, er ganske fleksibel sånn sett!! 92281000 perbacke ¤ icloud.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2013 Bumpibump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 13, 2013 hvor langt kan du strekke deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 13, 2013 På pris eller leveringssted? Dette er billig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 14, 2013 Er det dekk på Avus felgene? Og i tilfelle,er de brukbare? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 15, 2013 Ja, i dag sitter de piggdekkene som er i annonsen på disse felgene da jeg ikke har demontert de enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 15, 2013 Mallory felgene har ET ? Og bredde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 15, 2013 (endret) 7,5x18" ET 51 er Mallory felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 16, 2013 Hva er dim på nokian dekkene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 16, 2013 225/45-17 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 18, 2013 Byr deg 2000 for de Avus-hjula siden det ser ut som de er vanskelig å bli kvitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 20, 2013 Moroklumpen Har ikke du en snøfonne å reparere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 8, 2013 Alt her er solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...