#1 Skrevet Januar 2, 2013 Hei! Jeg vet null og niks om lakkeringsmulighetene her omkring, og jeg undres; Dersom jeg importerer min egen lakk, grunning og klarlakk, pusser ned bilen, og grunner der det trengs - Hvor billig kan jeg få en slik lakkjobb gjort hos profesjonelle lakkører her omkring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2013 Jeg lurer på det samme! Fått noe respons? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2013 Det tror jeg at blir litt som å ha medbragt biff på restaurant og be kokken om å tilberede den for deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2013 Må vell isåfall lakkes hos en som driver på med det på hobby basis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 1, 2013 Det tror jeg at blir litt som å ha medbragt biff på restaurant og be kokken om å tilberede den for deg Skal ikke si det. Er ikke lakken som koster utfra det jeg vet, forøvrig ikke biffen heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...