#1 Skrevet Mai 6, 2005 hei, som topiv sier så tregner jeg fjærklemmer i dag. helst i akershus, men oslo går også. tregner å låne de til i morgen..... Ring meg på 93499149 eller send meg en pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2005 hvis du skal bytte fjærer på fjærbein som sitter på bilen, fungerer det fint å bruke stropper, bare jekk opp bilen, av med felgen, jekk opp fjærbeinet og sett stroppene på plass så de holder fjæra igjen, og skru løs.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2005 har fått lånt så jeg tar det på den gode gamle måten jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2005 skal du senke? mitt senkesett ligger på posthuset, blir senking neste helg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2005 jeg skal senke men, jeg tror jeg må ha nye dempere også. så jeg får se nåe det blir. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...