#1 Skrevet Januar 3, 2013 Hei! Kan noen fortelle telle meg hva disse to knappene er til? er dette alarm? evt. hvordan fungerer den? instruksjonsbok er på tysk og det er ikke min sterke side 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2013 Det er alarm ja. knappene er for å deaktivere div sensorer. Den øverste er for å deaktivere senosoren inni bilen, hvis du fks. har hund i bilen mens den er låst. Den nedre knappen er for å deaktivere helling sensoren. Alarmen aktiveres automatisk når dulåser bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2013 Den for deaktivering av helling er hvis bilen skal fraktes til verksted, man låser som regel dørene når bilen står på en planbil, men hvis sensoren ikke er deaktivert, vil alarmen gå pga lastebilen gynger. Hvis det er slik som på Mercen jeg hadde på jobb, så skru du av tenningen og trekker ut nøkkelen, trykker på respektive knappen, lukker døren og låser på vanlig måte. Da er sensoren forbikoblet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2013 TakkTakk, men hvordan utløser jeg alarmen? prøvd å dratt litt i dører osv. men vil ikke gå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2013 Prøv å knus en rute. Eller så kan du låse bilen med et vindu åpent, og lene deg inn i bilen å åpne døra innenifra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 3, 2013 prøvde å låse bilen for så å åpne dagen innenifra, men sjedde ingenting. Prøvde også å vri litt på rattet uten hell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 3, 2013 Du må vente til den lille rød dioden på døren begynner å blinke. ca 10sek etter at du har låst bilen lyser bare denne dioden, alarmen blir ikke akivert før denne begynner å blinke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...