Automatgear problemer Audi s6

Anbefalte innlegg

Fra side til side bak ja , EDL sender ikke kraften fremover , er Torsen diffen sin oppgave å fordele kreftene mellom forran og bak :) så man skal få hjulene til å gå , siden torsen diffen ikke klarer å utnytte NM fra bakaksel som ikke har feste med bakken :)

Ikke noe problem å teste om kassa fungerer på lavt turtall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

EDL funker vel på alle hjulene?! Alle 4 rullet når jeg kjørte opp i løftebukken, og der kunne man se at den bremset det hjulet som gikk raskest. EDL får man også på fwd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet er fortsatt ikke løst. Har sjekket ledningen i bagasjeluka og det var brudd på noen ledninger som vi ordnet men ingen reaskjon når vi fikk rettet opp i ledningene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta med bilen til steinkjer, og gjerne over et par dager, så skal jeg se på den. Kan kansje ordne med henting på henger, men det vil koste litt.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen! Da har vi funnet ut hva som var problemet. Har nå hatt bilen på bukk og tatt ned kassen og plukket den sund.

Det viste seg at alle lamelane må byttes. Så har fått tak i deler fra USA Deluxesett, med lammela, simmeringa,pakkninger osv

Her er link om andre trenger det. Det er den pakken til 226.89 dollar vi fikk tak i.

Link http://www.rockauto.com/catalog/raframecatalog.php?carcode=1009426&parttype=8512

Så om noen har samme bil som meg en 95 modell så er det

Denne kassekoden:ZF4HP24A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hold oss gjerne oppdatert når du begynner med overhalinga :) Regner med det blir mye kjekk info på ett ellers lite utforsket territorium :)

Hilsen 4.2 & ZF4HP24A Eier :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja skal holde dere oppdatert =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det løste seg med nye lameller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.