#1 Skrevet Januar 3, 2013 (endret) Heisann! Har litt problemer (elektriske?) med bilen, det vil si at blinklysett ikke virker på høyre side. Jeg sjekket problemet for lenge siden men har ikke tenkt så veldig mye på det før nå... da jeg skal inn på EU-godkjenning med bilen(om en god stund da). Spørsmål under bildet... Jeg lurer rett å slett på om det er bare noen ledninger fra disse to små boksene eller om det går en annen ledning til blinklyset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2013 De to "boksene" der er koblingsklemmer til 230v som en eller annen har brukt for å forgrene inn sideblinklys på din bil når den ble bruktimortert til Norge en gang på slutten av 90-tallet. Klipp de vekk, og bruk ordentlige kabelsko beregnet for bil. Ta deg en tur til en bilopphogger, finn deg en 80, og klipp av et stykke ledning med den korrekte koblingen til blinklyset, som du kobler til på ledningene til din bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2013 De to "boksene" der er koblingsklemmer til 230v som en eller annen har brukt for å forgrene inn sideblinklys på din bil når den ble bruktimortert til Norge en gang på slutten av 90-tallet. Klipp de vekk, og bruk ordentlige kabelsko beregnet for bil. Ta deg en tur til en bilopphogger, finn deg en 80, og klipp av et stykke ledning med den korrekte koblingen til blinklyset, som du kobler til på ledningene til din bil. Høres vell ganske simpelt ut, men skal jeg bruke ledningen som kommer fra motor? eller skal jeg bruke den andre som går inn bakom skjermen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 4, 2013 Den som kommer fra motor, den andre som går inn i skjermen er til sideblinklyset som sitter bakenfor forhjulet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 4, 2013 Den som kommer fra motor, den andre som går inn i skjermen er til sideblinklyset som sitter bakenfor forhjulet. Takk for hjelpen, Per! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2013 (endret) Hei igjen - hvis du mene at denne ledningen som går bakom skjermen til blinklysene på siden, kan jeg da fjerne disse på begge sidene også bare sparkle igjenn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 7, 2013 Nei, sideblinklys er påbudt i Norge, så de må du ha der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...