#1 Skrevet Januar 3, 2013 Må ha nytt batteri nå - hva er bra og hvor er det bra å kjøpe det? Gammelt: Bosch S4 (792), 72Ah. RS2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2013 Har hatt et gele batteri fra Biltema, er rundt 75Ah på det og har fungert suverent i mange år nå... Det neste jeg skal ha blir et AGM batteri fra Biltema http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15856 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2013 Har også et biltema batteri i min, det overlevde masse kinning på starteren her i jula da jeg sleit med luft i dieselrøra. Ble veldig overrasket over hvor lenge det holdt før det måtte lades. Jeg har ikke AGM, men sølvkadium. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2013 Har hatt bra mange utladinger på mitt batteri, ser det begynner og bli litt slitent, holder ikke på strømmen så lenge som før. Men starter like lett enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2013 Fikk jo ingen forvarsel i voltmeteret i bilen. Plutselig bare stoppet alt Nå lades gamlebatteriet med liten, billig Biltemalader der det står Skal bare brukes på blybatterier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 3, 2013 kjøpte 70a agm batteri fra tema for noen måneder siden. Er hittil fornøyd hvert fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 4, 2013 Har kjøpt ett standard Biltema batteri, og det har blitt byttet på garanti to ganger... Ikke noe å rope hurra for, men man får ihvertfall nytt batteri annenhvert år Personlig kommer jeg til å kjøpe Sønnak eller Varta neste gang;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 5, 2013 Da kjøpte jeg biltema AGMbatteri jeg også. Det skal tåle mye start, start og småkjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...