#1 Skrevet Januar 3, 2013 Selger S6 i deler, har "alt" for salg, motor har rådebank.. Link til annonse på finn.no: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=39100861 PM eller ring 91836960 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2013 Hei, det 034 motorsport coil kittet er det komplett? Mats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2013 Hva slags eksos er det? catback eller hele veien? Pris? Pris på bensinpumper? Kan evt hente da jeg bor i Kr.sand Mvh Trond 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 4, 2013 Bilder av felgene hadde vært fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 4, 2013 Pris og tilstand på topp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 4, 2013 Pris på ny 044 bensinpumpe om den er bolt on på S4 C4 og pris på 034 coil kittet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 4, 2013 Coilkittet er komplett, men med en någet spesiell pluggledningløsning, men det virker, og det følger med tre ekstra coiler til det. Tror det er fra DP Trond Ivar, sjekker nøyere etterpå, 900 for brukt 044pumpe, 1400 for ny, og 1900 for ny med bøtte (bolt on i S4/6 tank) Toppen avventer jeg MG, ettersom en var litt interessert i komplett motor, tilstand vet jeg evt etter han ikke vil ha, og motoren er delt pris etter tistand, men skal ikke flå noen.. 034 coil kittet vet jeg ikke hva jeg kan ta for, rimelig, men noe må jeg ha.. = bud.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 4, 2013 Byr 600 for coil kittet. Forresten hvor mange kilometer er det blitt kjørt med og er dette det settet som er "high output"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 4, 2013 Fargekode på denne og type interiør/farge ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 4, 2013 Sjekket eksosen? Bilder av felgene? Mulig vi kan få til en pakkepris på eksos, felger og pumpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 4, 2013 interiøret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 7, 2013 Hei.. Ingen pc tid i helga, sorry for tregt svar, svar kommer raskest pr mail til trondsen2(at)hotmail.com eller sms 91836960.. Eksosen er 3" fra DP og helt bak, en lyddemper. Interiøret er greit nok, bortsett fra førerstolen, ihjelslitt desverre. Svart skinn. lav pris grunnet klein førerstol. bud? Felgene er solgt (begge 19" setta) så har kun det settet som er avbildet i annonsen igjen, med vinterdekk.. Vi ordner en grei pris til deg Trond Ivar :-) Motor, forskjermer, støtfanger foran, coilkit, 19" felger, girkasse, mellomaksel, pedalstell, baklykter, venstre bakdør, og clutchpakke solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 7, 2013 Hei! Har du dørhengsler for førerdør og speildeksel evt komplett speil førerdør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 7, 2013 Ja, har det, tror faktsik hengslen var bra og Skal ha løst ytre deksel (det man ser fra "foran bilen", eller komplett speilhus og ja PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 7, 2013 Fargekode på denne og type interiør/farge ? Hei Anders, sjekker lakkode etterpå, men interiøret er heller kleint grunnet førerstolen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 9, 2013 Hei! Fjørbein bak, pris, tilstand? Ka e størrelsen på toppbolt på støtdemper? Skal over på ein 200, kanskje du har nokre andre demparar som passar?(såg i annonsa på finn at du også hadde deler til ein 100) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 10, 2013 Hei trenger deksel til klima om du har det i svart! Hvordan var viskearmene dine? Deksel til kamdrev bakre(feste til deksel utpå der igjen!) Trenger skiltlys Rs4-2 felgene har du bilder? Gode dekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 10, 2013 fjørbein bak må jeg sjekke Nils Johan Har ett par løse.. Har ett svart deksel Steffen, må bare på loftet å finne det først, skal se om bakre regreimdeksel jeg har løst og er brukelig Skiltlys vet jeg ikke om jeg har.. Alle hjula er borte desverre Bilen blir mest sannsynlig solgt "hel" når delene som er avtalt solgt er skrudd av, men har mye, så bare spør her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 11, 2013 fjørbein bak må jeg sjekke Nils Johan Har ett par løse.. Har ett svart deksel Steffen, må bare på loftet å finne det først, skal se om bakre regreimdeksel jeg har løst og er brukelig Skiltlys vet jeg ikke om jeg har.. Alle hjula er borte desverre Bilen blir mest sannsynlig solgt "hel" når delene som er avtalt solgt er skrudd av, men har mye, så bare spør her Begge armene til viskere + deksel til klima og reg(om det er pen på alle festene) 450 ink frakt? Pris på evt lykter med blink? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 21, 2013 Hei, fant ett bakre regreimdeksel i helga, er to festeklips på det.. Resten er ok.. PM ved videre interesse på det.. Frontlykter har jeg kun S4 igjen desverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 22, 2013 Har du ekspansjonstank? Trenger en litt fort:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 26, 2013 Har du demperen til panseret ? Enda coilkittet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 27, 2013 Hei, har panserdemper, coilkittet er desverre solgt.. Har ikke funnet demperne jeg hadde løst Nils Johan, de ligger under litt snø, men jeg skal gjøre ett forsøk på å "nå" de i morgen, eller tirsdag, om du ikke har fått tak i enda da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 27, 2013 Hei, har panserdemper, coilkittet er desverre solgt..Har ikke funnet demperne jeg hadde løst Nils Johan, de ligger under litt snø, men jeg skal gjøre ett forsøk på å "nå" de i morgen, eller tirsdag, om du ikke har fått tak i enda da? Price på panserdemperen ? Det er vel samme som på s4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 27, 2013 Hei, nei, de er ikke like S4 har den knappen som gjør at man får panseret i "serviceposisjon" Men har en sånn og da Sender deg pm jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...