#1 Skrevet Januar 3, 2013 Som topic, går dette ? Bilen har s-line senk med senkeskåler og skal på conti 235 dekk. Vil dette subbe ? vil ha 9,5 for å få litt conkave felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2013 Dette finnes det masse om hvis du søker Ikke quattro - men gamle min hadde slike felger: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2013 Kjørte min gamle med 19x9,5 ET30. Denne var godt senket med H&R coliovere. Hadde Yokohama S-drive 225x35x19 på. Subbet litt så tror det skal gå greitt med din, ihvertall om du kjører med 225 dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2013 Finnes denne felgen i et30? Ser ut på bildet som at det der er et 35... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 14, 2013 Gå for et40 så er du safe conti er vel ganske breie i forhold til "billigere" dekk også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 14, 2013 Har du det eller? - - - Updated - - - Tenker mest på om det er klaring på innsida? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 14, 2013 har 10x19 et 36 jeg.. subber på innsida foran og er uttafor bua 9.5 et40 er vel det "vanlige" i allefall på mange 18" bruker man denne så ser man att et40 vil ha 2,3mm mer å gå på innover enn mine og 10 mm innenfor bua http://www.motormann.no/felg/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 14, 2013 Finnes denne felgen i et30? Ser ut på bildet som at det der er et 35... Lurer fælt på hvordan du kan se utifra det bildet at det er ET35? Ja det er ET30 Det er Zito 935. Felgen var egentlig laget for BMW, men borret med 5x112 boltsirkel. Står BMW stemplet inne i felgen.. Funka fint dt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 14, 2013 Felgene som var tenkt kommer i ET 35, er vel zito wp111 som var planen på denne bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 14, 2013 Ser ikke ut som de stikker så veldig mye utom, da et35 og 8,5" felg er ca kant i kant med skjermkant, så kunne det se ut som dette var et35 + at jeg ikke fant disse felgene i et30. Men fant salgstråden på felgene, så skjønte det da. Blir så vi går for 19x9,5 og et35 da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 15, 2013 Ser 3sdm kommer med ET 40, vil dem fortsatt være konkave nokk ? Vil dette subbe i fjærbein eller innerskjerm ? Kanskje et mer safe valg en ET 35 med tanke på 235 dekk og lite senk ? Er enten dem eller Zito wp111 med et 35 det ligger på akkurat nå. Zito er jo endel billigere, er 3sdm verdt de ekstra kronene ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 16, 2013 Ser 3sdm kommer med ET 40, vil dem fortsatt være konkave nokk ? Vil dette subbe i fjærbein eller innerskjerm ? Kanskje et mer safe valg en ET 35 med tanke på 235 dekk og lite senk ? Er enten dem eller Zito wp111 med et 35 det ligger på akkurat nå. Zito er jo endel billigere, er 3sdm verdt de ekstra kronene ? Utifra slik som du forteller meg hvordan han har tenkt og ha bilen ville eg gått for ET35. Du får 3sdm i både ET35 og ET40. Eg kjørte som sagt ET30 på min med mye senk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...