#1 Skrevet Januar 4, 2013 (endret) Baksetene er fra en 16v gti har også noe interiør deler fra en 16v 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2013 Er det spindler og calipere på bakakslen? I såfall er jeg interessert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2013 er trommelbremser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2013 Da går det på dynga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2013 Mulig jeg så denne litt for seint men har du delene enda eller har du slengt det på dynga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2013 Pga at hengeren har vært opptatt så har jeg ikke kasta ennå. men jeg orker ikke pakke å sende om jeg skal gi de bort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 8, 2013 Ok, jeg lurte egentlig bare på noen smådeler inne i trommelbremsen. Trenger de delene som er til justering av bremseskoene/håndbrekk, de er såpass små att de kan vel gå i brevpost. men om du ikke ønsker å sende så spiller det ingen rolle, blir litt langt å kjøre for min del for de små delene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 16, 2013 (endret) http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=39275291 Siste sjangs alt ska bort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 24, 2013 Har ikke hjerte til å kaste dette ennå for jeg vet hvor irriterende det er nå man prøver å få tak i sånne deler å de ikke er å finne lenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...