#1 Skrevet Januar 4, 2013 Noen som har erfaringer å komme med angående tennplugger fra biltema? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2013 spørs til hva, turbo biler vil jeg ikke brukt derfra. er brisk plugger de selger, de funket i ca 1 uke før de tok kvelden på a4'en min 1.8t.. men til orginal motor har jeg ikke hatt noe problem hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2013 Har golf mk 2 så gir de et forsøk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 4, 2013 Ble plugger fra meca, fant ikke noe info om bilen min på biltema så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 4, 2013 kjørt biltema plugger i mange år no siste halvår briskplugger og aldri vært problem vw 18T 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 4, 2013 Pleier å bruke biltema plugger når jeg mapper. Da er det ikke så farlig om de blir ødelagt av for fet blanding 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...