#1 Skrevet Januar 4, 2013 Har en 06 A4 med 1,8T motor, har merket lukten av brent olje noen ganger og jeg ser at det er en del oljesvetting på eksossiden i bakkant av motor, det lukter bare en sjelden gang og det virker som om det bare er et par dråper som treffer eksosen, har ikke fått sett så mye på det men lurer på om dette er et kjent fenomen på disse motorene ? tett veivhusvent eller lignende ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2013 Er ikke at det er litt lekkasje fra toppdekselpakning ned på "takrennen" som ligger over turbo da, hvorpå det drypper ned på katalysator? Jeg hadde vel lekkasjen i bakkant av toppdekselet når jeg byttet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2013 Tipper enten toppdeksel pakning, eller kamstillerpakningen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 4, 2013 Mange takk, da vet jeg hvor jeg skal begynne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...