#1 Skrevet Januar 4, 2013 Omex lounch control selges. Satt i en audi s2. Med denne saken så klarte s2'n lade 0.8-1 bar på lounch. http://omextechnology.co.uk/OMRLCLC.pdf 1000kr ell bud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2013 Hvordan var denne koblet opp Aslan? Fiffi sak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2013 Hvordan var denne koblet opp Aslan? Fiffi sak LEGO dette der Roger:-)) Kobla opp på 80'n min på v8 motor idag og prøvde. Det var så voldsomme eksplosjoner bak :-))) Hadde vært noe dette på golfen da:-)) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 4, 2013 Ja, denna der sku jeg hatt Aslan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 4, 2013 Ja, denna der sku jeg hatt Aslan Ja den skulle du hatt!;-) Du har vel en coil på din ikke sant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 5, 2013 Jepp, 1 stk singel coil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 8, 2013 Jepp, 1 stk singel coil. Det passer bra da;-) Skal du ikke ha den da? Hadde vært så tøft med launch control på Silver'n;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 8, 2013 Jo legg den av til meg du Aslan ! Pris blir vi vel sikkert enig om. blir tøft! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...