#1 Skrevet Januar 5, 2013 Hei! Jeg har jo kjøpt en A4 1.8TQ (som har trillet 313k) for å kjøre med på Sigdal i år, og den viser seg å ha lavere komp på cyl 1 enn de andre, 9,5bar VS 13-13,5. Jeg har planer om å bygge opp denne motoren på nytt iløpet av vår/sommer/høst uansett, og der er jo primært en lekebil. Jeg har jo gledet meg til denne helgen en stund, er det greit å ta den til Sigdal og herje litt selv om cyl 1 har litt lavere kompresjon? Bilen går jo helt fint, merker ingenting til det, annet en på instrumentet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2013 Jeg hadde kjørt siden motor skal opp. Betinger at du ikke har ulyd i motor da unødvendige utgifter kan brukes på mer hyggelige deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2013 Hadde heller ikke brydd meg så mye om dette, hadde ganske store avik på den forige aeb motoren som satt i bilen min, funka fint det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2013 Jeg har ingen ulyder i motoren, så lar det stå til Turboen har også en del slakk ut og inn, så mye som har behov for oppgradering etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...