#1 Skrevet Mai 6, 2005 Noen som vet om et firma eller to i Trondheim som tar på seg å reparere felger? Har blitt litt kantkjørt den ene felgen min og det er ikke noe mere enn passelig pent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2005 Felgen får du reparert i Osloveien, rett overfor portene til Marienborg (NSB). //P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2005 Okei. Det vet jeg hvor blir. Er dette dyrt, og må jeg i tilfelle være uten de felgene i flere døgn ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2005 Jeg kan iallefall ikke fortelle deg hva dette koster, eller hvor lang tid det tar før felgen(e) er ferdig. Hva med å ta med felgene til verkstedet for å få et prisoverslag!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 8, 2005 Tja, blir vel jeg ringer på dem og hører om dette med tid. Gidder ikke å kjøre til Trondheim bare for det der. Takker uansett for svara! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...