#1 Skrevet Januar 5, 2013 Hei, har akkurat montert webasto i min a4. Fulgte instruksene og alt gikk greit til jeg startet motoren. Motoren ble varm som normal, men fikk ikke varme i cupe'en. Slangen ut fra egr kjøleren til webastoen er varm, men ikke ut fra webastoen og inn til registeret. La også merke til at ikke like mye kjøleveske gikk inn på motoren som det jeg tappet ut. Ca 0,5L i differanse. Hva er det som kan forårsaker dette? luft i webastoen? Da jeg fylt kom det jo kjøleveske ut bløderhullet inn til registeret, så det må være fylt. Kan det hende at det er for mye motstand i pumpen til webastoen? Har ikke prøvd å kjøre motoren samtidig som pumpen til webastoen. Andre forslag til løsning på problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2013 er jo klart at det går litt mere kjølevæske på med webasto siden du må fylle den også,, dessuten hvis du har tømt motoren for væske er den nok ikke tom forde om det ikke renner ut mer. du må alltid la bilen gå litt etter at du har fylt på igjen også etter en stund synker nivået i boksen og da etterfyller du en gang til max merke. har du koblet kupeviften på systemet? hvis ikke er det kun motoren du varmer opp-ikke kupeen. men hvis kjølewæska er varm når du starter om morran tar det 2 sek og varme kupeen når du starter bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2013 Tror du misforstår, det gikk mindre inn ettepå ikke mere... Tappet ikke ut alle 6 literne nei. Probleme er at første gangen jeg startet og lot den gå.. ble motoren varm, men ingenting kom til cupe'en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2013 Har du koblet til climatronic med IPCU ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 6, 2013 jo jeg skreiv jo det at du alltid må etterfylle etter at bilen har gått litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...