#1 Skrevet Januar 5, 2013 Selger en liquid gauge for s4/rs4 (usikker på om den går på a4) på grunn av jeg ikke ser behovet for den lengre. Koster 230£ +frakt og moms ny. Selges for 1400, evt bud. Den plasseres i luftedysene i midten og man har tilgang til de fleste "instrument" man kan bruke via vagcom. Bruksanvsining ligger her http://racediagnostics.com/cms/uploads/images/pdfs/Racediagnostics%20liquid%20user%20manual%20rev%203_xx%20and%205.1.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2013 Med tanke på a4, så tror jeg den vil fungere så lenge det er me7 motronic. Men jeg er ikke helt sikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2013 Hmmm, intressangt. Men har A4 2000mod. Må sjekket litt mere rundt før eventuelt kjøp. Skal denne kobles i vagcom stikket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2013 kobles i vag.com stikket ja. Vil tro den passer å bruke på A4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 5, 2013 Begynner på 800 inkl frakt jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 19, 2013 Da prøver jeg meg på 1200kr inkl frakt om den ikke er solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 19, 2013 Oi, glemt litt av denne, men er solgt og blir overlevert i funes dersom kjøper ikke trekker seg Lukker tråden, og tar kontak dersom det ikke blir noe salg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...