#1 Skrevet Januar 5, 2013 (endret) Har funnet ut at det er best og spørre her før jeg får anfall og river det av: bråk : Jeg skal ha av dørtrekkene forran på touranen. Jeg har begynt med høyre side og løsnet de 4 skruene, to store torx i dørhåndtak og to mindre i underkant av panelet. Så har jeg lest meg til at det skal draes ut i underkant og opp, men det får jeg ikke til. Jeg har prøvd og bikke panelet litt ut i bunn med "makt" men da endte det med at to hvite klips røk nede i høyre hjørne: rolleyes så det var ikke veien og gå. Det virker som det sitter fast i området nede til venstre der høytaleren sitter?? Please help! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2013 Du må bruke et plastverktøy og tre det inn ved der hvor klipsene sitter (3 stk i forkant av døren). Ved bruk av denne får du klipset til å løse ut og klipset løsner fra selve døren. Se på beskrivelsen du fikk oversendt fra meg og det stoooore utropstegnet på side 3 som viser klipset både uttrekt og sammenpresset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2013 Du må bruke et plastverktøy og tre det inn ved der hvor klipsene sitter (3 stk i forkant av døren). Ved bruk av denne får du klipset til å løse ut og klipset løsner fra selve døren. Se på beskrivelsen du fikk oversendt fra meg og det stoooore utropstegnet på side 3 som viser klipset både uttrekt og sammenpresset. Jeg var nok litt rask i gjennomlesningen der ja;) Har vært på biltema og handlet nå så da blir det nok saker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2013 Finnes det en fin guide for dette? Wiren til vindusheisen har røket, så må inn og operer litt på pasasjersiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 16, 2013 Jeg fant til min golf 4 på youtube. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 16, 2013 Finnes det en fin guide for dette? Wiren til vindusheisen har røket, så må inn og operer litt på pasasjersiden. visst wiren har røket så må hele platen med mekanismen byttes. møller selger dessverre ikke wiren løst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 17, 2013 Du kødder... Må da være mulig å fikse en wire selv? Mye koster det da? Da får jeg vel likegjerne et verksted til å fikse hele greia, så slipper jeg styre med det. Nå i varmen må jeg frem med gaffatapen etter hver kjøretur, da limet blir seigt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 18, 2013 Vet ikke hvordan det wire systemet ser ut, men det finnes små tynne metallhylser det går ann og skjøte wire med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...