#1 Skrevet Mai 6, 2005 Denna sladden står det respekt av http://www.hotrodsandclassics.com/FunnyVideos/Videos/GeneralLee.mpeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2005 helt konge rå den der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2005 Nice... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2005 Er noe av det råeste jeg har sett på en stund. må lastes ned på mobilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2005 den der var syk! men hadde han gjort noe sånnt i nærheten av min bil så hadde det blitt pryl! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 6, 2005 Fra innspillinger av ny Dukes Of Hazzard eller no sånt? Hører jo noen rope "Cut cut cut" på slutten. Utrolig fet kjøring! Om det er en film på vei, så tror jeg denne må sees. Edit: iflg. imdb.com kommer det en "Dukes of Hazzard" i år, http://imdb.com/title/tt0377818/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 6, 2005 Hva skal man si om dette http://www.big-boys.com/articles/bmwdrift.html da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 6, 2005 Hva skal man si om dette da? Idioti!!?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 6, 2005 rå!! hehe.. du skal være ganske iskald for å tørre noe slikt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 7, 2005 Første klippet er greit nok, siden det er en filminnspilling. Iddioten i BMWen kan jeg ikke skrive om her, da slike ord ikke egner seg på dette forumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 7, 2005 Om man kan kalle det erfaring, flaks rein beregnin vet jeg ikke.. men siden alt gikk bra i begge disse videoene så må jeg si Jiiiiiiiiiiiiiiisseeeeeeessssss oO(husker tilbake til tiden jeg selv hadde bil med bakhjulstrekk mmmmmm ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 7, 2005 dette var konge da, selv om den enne har pasert grensen for ............ osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 15, 2005 den siste var rett å slett stygg!!! jeg er ikke flink til å banke folk, men hadde jeg kommet over han siste der ville jeg prøvd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 15, 2005 Fytti grisen!!! Temmelig vill kjøring. Lurer på hva som hadde skjedd om noen hadde spyttet i veibanen der den siste BMW'en kom... SKLIIIIIIIII!!h 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 28, 2006 Noen som har sett filmen? (The dukes of hazzard) Såg den akkurat, steik for en deilig film! å ikke minst ho jessica Får se masse av ditta klippet som ligge først i tråden her.. å en heil masse mer breit liggende charger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 28, 2006 Noen som har sett filmen? (The dukes of hazzard) Såg den akkurat, steik for en deilig film! å ikke minst ho jessica Får se masse av ditta klippet som ligge først i tråden her.. å en heil masse mer breit liggende charger kjempemorsom komedie... å som du sier... hu Jessica 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 28, 2006 kjempemorsom komedie... å som du sier... hu Jessica 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 28, 2006 The dukes of hazzard er en konge film... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 28, 2006 Nei hysj. Har ikke sett den ennå blablablabla (fingere i øra) bla bla. Skal ses SNART. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 31, 2006 hmm,, hadde det vært æ som kom i mot den bmw'en, så hadde æ snudd, lagt mæ på hjul, å gitt han grisebank! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...