#1 Skrevet Mai 6, 2005 Hei.Jeg er akkurat blitt medlem i klubben og bor i Elverum..Derfor tenke jeg det var passende å legga inn et innlegg hos dere i Mjøsa traktene...Mjøsa ser jeg hver eneste dag ettersom jeg kjører tankbil for Statoil i Hamar,Stange,Løten osv osv.... Her er et bilde av kjærra mi: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2005 Velkommen!!! Kjempe fin bil!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2005 grom vogn ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2005 Velkommen til Mjøsa lokallag Rå "kjærre" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2005 Like fine de gamle du har hatt også kanskje? ex 79 "Einser" GTI 16V ex 92 Corrado VR6 ex 95 Audi RS2 MTM ex 00 Golf IV GTI Turbo MTM ex 02 Audi A4 TDI Avant Bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2005 Velkommen! Fet vogn:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2005 Flere elverumsinger, det er bra =) Angående bilen, bruker bare et ord jeg, Stilig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 7, 2005 Like fine de gamle du har hatt også kanskje? ex 79 "Einser" GTI 16V ex 92 Corrado VR6 ex 95 Audi RS2 MTM ex 00 Golf IV GTI Turbo MTM ex 02 Audi A4 TDI Avant Bilder? Tja... har da prøvd å style opp dem litt! Kan sende ved et bilde av dem jeg vettu!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 7, 2005 Tja... har da prøvd å style opp dem litt! Kan sende ved et bilde av dem jeg vettu!! og noen bilder til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 7, 2005 og noen bilder til og et siste bilde! min golf.bmp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 8, 2005 Velkommen skal du være! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 8, 2005 Flere elverumsinger, det er bra =) Angående bilen, bruker bare et ord jeg, Stilig! Helt enig! Og velkommen skal du være i klubben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 8, 2005 Tenkte og slenge meg på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 8, 2005 Velkommen.. Veldig fin bil du har.. og har hatt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...