#1 Skrevet Januar 6, 2013 (endret) Ønsker å kjøpe et ledningsnett til ABY eller 3B motor til min 20vt konvertering. Si ifra visst noen har ett som ikke blir brukt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2013 opp til topps 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2013 Det er jo to helt forskjellige ledningsnett, du vet det eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 18, 2013 Greit å skrive åssen motor du har. Har evnt el-nett til aan motor fra s4/s6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 19, 2013 Jeg har en aan motor med ledningsnett fra s4 som jeg skal ha i min 90 quattro 20v typ89 men for å gjøre jobben litt lettere ønsker jeg å få tak i enten et aby ledningsnett eller et 3b ledningsnett og bruke fordeler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 19, 2013 Adu kan vel også brukes, stort sett helt lik aby. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 20, 2013 Jeg kan bruke adu også men det er vel litt lettere å få tak i et el-nett til aby eller 3b 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 20, 2013 Du kan ikke bruke 3b el-nett på aan motor. Aan motor har 5 coiler og 3b har fordeler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 20, 2013 Du kan ikke bruke 3b el-nett på aan motor.Aan motor har 5 coiler og 3b har fordeler. Jeg setter bare fordeler i aan toppen så funker det fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 20, 2013 Nå har jeg fått tak i ledningsnett til 3b. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...