#1 Skrevet Januar 6, 2013 (endret) jeg har et sett med kanalskjørt og ratt airbag til audi s4 b5 som jeg skal selge..2900kr for alt sammen... ta kontakt på telefon:91128586 vis du er intrisert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 6, 2013 C4? Bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 6, 2013 glemte og skrive at det er til b5 jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 6, 2013 Bilder? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 6, 2013 Hvilken farge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 6, 2013 Følger det med fester til sidekjørtene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 6, 2013 delene er mørke blåe...hvilke fester tenker på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 7, 2013 Bilder, tilstand på rattet? Pris bare for ratt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 7, 2013 det er bare airbagen jeg selger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...