#1 Skrevet Januar 6, 2013 Jeg sitter veldig mye fram å tilbake på hva man skal gjøre med bilen når det kommer til understell på min 2002 A8 4.2. funnet noen nettsider som viser hvordan det ser ut med luft og det er godterier for øynene på de fleste biler. her har vi noe av det jeg kunne tenke meg bare at det er en S8 med andre felger. http://www.stanceworks.com/2011/02/rotors8/ har tittet litt på accuair men det er nok flere merker. Så om noen vil dele deres erfaring med meg ang Airsuspension så hadde jeg satt stor pris på det:) mine spm er som følge: -hvis jeg skulle bestille, må jeg ha et tilpasset min bil? -hvordan er det på vinteren mtp kulde å kondens osv -hvor omfattende er det å montere slikt? er det plug and play eller må man kutte/borre/slipe noe på bilen? -holdbarheten på det? -hjulstilling? vil dette spise opp dekkene? -priser i forhold til coilovers? håper noen kan dele litt erfaring siden jeg ikke har peiling på hvordan dette fungerer:) eller om jeg bør gå for coilovers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...