Anbefalte innlegg

Hei hei.

Jge har endelig fått kjøpt meg en A4 B8, men fant plutselig ut at lyktespylerne henger igjen i lokkene når de går inn igjen.

Lurte på om det er noen her som har hatt same problem og eventuelt løst det, da jeg ikke helt er sikker på hva som mangler for at dem gjør det :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Har B8 selv og har akkurat samme problem. Er jo selve hengslene på dekslet som "skraper" og stopper i støtfangeren. Sett flere b8 med samme problem. Min skal inn på Møller pga dette og tanklokk som ikke låser seg neste mandag, som reklamasjon, så vi får se om de løser det. Er vel bare snakk om noe tilpasninger. Om din er mindre enn 5 år kan du jo prøve med en reklamasjon :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt med en jeg kjenner han hadde den inne hos møller for samme, men han husket ikke hva dem gjorde.

Bilen min er brukt importert, og er litt ustødig på hva reklamasjonen gjelder da. Men regner med at jeg finner ut det, da jeg har funnet noe rust som ikke burde dukke opp.. :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde samme utfordring. Møller byttet begge på garanti og problemet ble borte. Ikke hatt utfordringer siden. Glemte spørre hva som var endringen på de nye som ble montert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal spørre dem neste mandag! Er egentlig bare på den ene sia her! kan hende de bare skjærer bort noe plast, for virker som det er en løsning av det jeg har sett på

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, så nesten ut som det var skjært bort noe hos meg, men gleder meg til å høre hva det er når du skal dit neste mandag. Løsningen så langt har blitt og skru lysbryteren til 0 position og spyle ruta :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pleier bare å kutte bort plast på undersiden av hengslene så de ikke tar borti fangeren lenger:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom dere ikke er avhengig av lyktespyleren, går det også ann å deaktivere denne med VAGCOM :)

Det har jeg gjort, spesielt på vinterhalvåret, da lyktespyleren bruker opp tanken ganske fort !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aldri brukt vagcom, men kommer vel en tid for det også :-P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er garantert noen i nærheten av deg som har det :) Masse snacks du kan gjøre på B8 via vagcom :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lov å håpe på det.! har lest litt rundt og frister litt og skaffe seg også :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå står det ikke hvor du bor her, men om du evt legger det infoen din, så er det lettere for folk å kontakte deg, dersom du har spørsmål :)

Garantert noen dom vil hjelpe deg i nærheten av der du bor:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn er det når man er ny, lærer alltid :P men fått oppdatert det nå. men spent på hva møller sier om det med lykte spylerne altså.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har den vært hos Møller, men har ikke sett eksakt hva dem har gjort! Solfilm ble nettopp montert så må stå tørt og varmt et annet sted! Men de sa at de skulle file akkurat der det skraper for å tilpasse for dette var et kjent problem på B8. Så får vi se om det er bra nok, så jeg slipper å levere den igjen. :) Og dette ble tatt på dems kappe samt driver til tanklokket som ikke ville låse seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett på hva de har gjort nå! Hvis du åpner dekselet, så ser du mellom ytterste hengsel og støtfanger at det er skrapemerker at de har gnissa inni hverandre. Her har de filt/skjært bort 1-2 mm på både hengsel og støtfanger, så er noe du kan gjøre selv uten å kjøpe dyre deler ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha, bilen skal inn til audi i februar for og bli sjekket for rust. Og da skulle dem se på det, siden den har vært inne for samme problem før. Får håpe at noe av det går på garrantien ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.